嗯,我还真的挺想念那臭小子。

可能最近天气特别热,心情也不是很漂亮。阿鸿去了曼谷,S去了旅行,Sang我好久没与他说话了。最近常和Gai混在一起。我偶尔骑着摩托绕进他的旅馆里,在门口与他哈拉一下,就走了。他就会一脸无奈,说:"Why you always do this?"。我很无辜的回答:“Bcos I wanna hanging around.”

"But you just came?"
"Hmm....."

我那天从缅甸回来后,忽然想起,第一天到拜县的情况。一切都那么新奇,然后,我认识了不少人。这三个星期来很短,可是却仿佛经历了好多事。脑袋其实很多想法,乱七八糟混成一团。我想,我需要时间,沉淀一下。

Comments

Anonymous said…
好奇的问一句 “摩托车能让租这么久哦?”

祝旅程愉快,
ash
Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
1 day RM10, its charge by day. I got an little accident last night, so malu...and show my underwear too..T_T wuwuwuwuu~

but lucky its not so serious. Just now kenal RM20 sambam too cos nv wear helmet..kanasai!! I think I start to hav bad luck liao..and Im almost get sick...

meizi
Anonymous said…
oww.. tats sux! bt at least u're safe.. take good care!! =)

-ash-

Popular Posts