我有好多美丽的明信片



Singapore
2011.10.07

把你送的无印小图画本拿来当明信片的垫底卡了。
本子忽然之间消瘦许多,但至少它派上用场了。

星期六Hidden Market见!收行李去,晚安。

“我很清楚,唯一使我一直走下去的,就是我做的事情令我无比钟爱。你需要去找到你真正所爱的东西,对于工作是如此,对于你的爱人也是如此。”——乔布斯。

天使来到人间,走了一圈回去了。


Comments

Anonymous said…
“我很清楚,唯一使我一直走下去的,就是我做的事情令我无比钟爱。你需要去找到你真正所爱的东西,对于工作是如此,对于你的爱人也是如此。”——乔布斯。

i like the quote, but i'm not doing wat i like and dun even know wat i like, for me job is just a tool for earning money. May be this different Steve and me.
meizi said…
There is only 1 Steven in this world, and 1 "u" too ;)

Job can b just a tool for earning money but we need to know what we like to brighten ours life.

Popular Posts